Dostawa i płatność

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

KOSZTY DOSTAWY W POLSCE

Paczkomat Inpost

16zł

Cena za każdą Paczkę. Jeśli w koszyku pojawi się większa kwota wysyłki, to jest to wielokrotność kwoty, zamówienie jest tak duże, że musi być wysłane w kilku paczkach.

2 paczki - 32zł
3 paczki - 48zł
4 paczki - 64zł
5 paczkek i więcej - 80zł

Kurier przy przedpłacie

19zł

Cena za każdą Paczkę. Jeśli w koszyku pojawi się większa kwota wysyłki, to jest to wielokrotność kwoty, zamówienie jest tak duże, że musi być wysłane w kilku paczkach.

2 paczki - 38zł
3 paczki - 57zł
4 paczki - 78zł
5 paczkek i więcej - 95zł

Kurier pobranie

23zł

Cena za każdą Paczkę. Jeśli w koszyku pojawi się większa kwota wysyłki, to jest to wielokrotność kwoty, zamówienie jest tak duże, że musi być wysłane w kilku paczkach.

2 paczki - 46zł
3 paczki - 69zł
4 paczki - 92zł
5 paczkek i więcej - 115zł

Odbiór osobisty

0zł

Zapraszamy po odbiór w naszym, sklepie stacjonarnym
w Sosnowcu,
ul. Rudna 14
" Sklep Pawplast"

Sposoby płatności

Płatności dokonujesz w podsumowaniu zamówienia lub przy przesyłce pobraniowej – u kuriera.  Płacąc przy podsumowaniu zamówienia masz następujące możliwości:

Płatności internetowe przez system ING imoje z obsługą wielu banków

Łatwo i wygodnie, po zaksięgowaniu wpłaty, przystąpimy do realizacji wysyłki. Otrzymasz odpowiednie powiadomienie o wysyłce Paczki

Płatność przez system BLIK

Szybkie płacenie kodem BLIK.
Do nas pieniądze trafiają równie szybko jak przy płatności internetowej.

Tradycyjny przelew

Płatności tradycyjnym PRZELEWEM BANKOWYM na dane:
PAWPLAST Sp. z o.o., ul. Rudna 14, 41-200 Sosnowiec, ING Bank Śląski

 nr rachunku: 04 1050 1070 1000 0090 8096 3888

Tytuł: Numer zamówienia

Pamiętaj, że pieniądze wpłacone takim trybem mogą do nas "iść" nawet kilka dni roboczych. Po potwierdzeniu wpływu na konto przystąpimy do realizacji zamówienia.

TERMIN DOSTAWY

Dokładamy wszelkich starań aby czas dostawy do Państwa był jak najkrótszy. Zamówienia złożone do godziny 14.00* staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia (pod warunkiem dostępności wszystkich zamówionych produktów na magazynie wysyłkowym).
Zamówienia po godzinie 14.00 wysyłane są z reguły dnia następnego. W związku ze specyfiką towaru unikamy wysyłania towarów w piątek (chyba, że klient sobie dodatkowo zażyczy), aby nie leżały w firmie kurierskiej przez weekend.
Firma kurierska ma 24-48 h na dostawę towaru. W praktyce towar zamówiony do godziny 12.00 jest dostarczany nazajutrz, najczęściej w godzinach 10-16.

W przypadku, kiedy danego towaru brak na magazynie lub zaistniała konieczność sprowadzenia go z naszych innych sklepów czas realizacji może się wydłużyć, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez obsługę Serwisu.

W okresie zimowym, kiedy temperatury stale utrzymują się poniżej zera, nie wysyłamy towaru w Piątki, by uniknąć uszkodzenia win na nieogrzewanych magazynach kurierskich lub w paczkomacie.

Kurier podejmuje 3 próby dostarczenia towaru po czym towar jest zwracany do nadawcy. Wina wysyłamy przy pomocy firmy kurierskiej DPD.

*nie dotyczy okresu 1-27 grudnia – w tym czasie okres doręczenia może się wydłużyć do 5 dni roboczych oraz działania siły wyższej, w postaci np. zagrożenia epidemicznego lub ataku terrorystycznego!

UWAGA !!!

Dokonując zakupu produktów alkoholowych zobowiązujesz się do odbioru zakupionego Towaru przez osobę pełnoletnią zgodnie z art. 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Kurier dostarczając Ci zamówienie może zażądać okazania dokumentu potwierdzającego wiek. W razie wątpliwości przed wysyłką, skontaktujemy się z tobą celem weryfikacji wieku.

Towar może być wydany wyłącznie osobie pełnoletniej i trzeźwej. W przypadku niemożności bezspornego ustalenia pełnoletniości, a także wątpliwości co do trzeźwości Kupującego kurier odmówi wydania przesyłki.